Корпорації добра? Рейтинги соціальної відповідальності.

Корпорації добра? Рейтинги соціальної відповідальності.

Як часто ви допомагаєте людям? А як часто вам потрібна допомога? І ключове питання: як часто допомагають вам?

Відповівши на ці три питання, можна сформувати загальне розуміння ситуації зі взаємодопомогою в Україні. Якщо коротко – є над чим працювати.

Експерти «Фонду Майбутнього» в партнерстві з медіахолдингом Obozrevatel.com вирішили переосмислити саму механіку добрих справ. Вони створюють електронний сервіс прямої взаємодопомоги Lepta, який дозволить творити добрі справи так само просто і легко, як викликати таксі за допомогою додатка Uber.

Lepta об’єднує простих людей, благодійні фонди, громадські та волонтерські організації, а також український бізнес навколо однієї простої мети: допомогти кожному, хто цього дійсно потребує – без сумнівів і недовіри.

Крім цього, місія Lepta – це введення нових соціальних стандартів, при яких взаємодопомога і взаємовідповідальність громадян, бізнесу та держави стануть основою для індивідуальної, корпоративної і державної соціальної відповідальності.

Великий бізнес – велика відповідальність

Український бізнес, як правило, не особливо турбується про масштаби свого впливу на суспільство або навколишнє середовище.

Але сьогодні в цивілізованому світі великі підприємства так чи інакше несуть соціальну відповідальність за використання ресурсів, територій, на яких вони працюють, за вплив на екологію і здоров’я людей. Таким чином, бізнес бере участь у вирішенні соціально-економічних проблем суспільства. Від цього безпосередньо залежить його репутація, лояльність партнерів і цільової аудиторії і, за підсумком – його прибуток.

Найбільш просунуті українські компанії слідуватимуть світовій практиці і, рано чи пізно, переосмислять свій внесок в розвиток суспільства, проявивши реальну соціальну відповідальність. Особливо в такі важкі часи, як зараз.

Соціальний рейтинг

Можливо, мотивувати підприємства робити більше добра справ допоможе Рейтинг корпоративної соціальної відповідальності, створюваний експертами «Фонду Майбутнього» в партнерстві з «Обозревателем», а також провідними українськими та міжнародними благодійними фондами, волонтерськими і громадськими організаціями та соціальними службами. 

Вже у вересні цього року на сайті Obozrevatel.com і Lepta.in.ua кожен українець зможе дізнатися, як та чи інша компанія проявляє свою соціальну відповідальність і сприяє розвитку суспільства і країни, в якій вона працює. Рейтинг буде регулярно оновлюватися, а також висвітлюватися і популяризуватися в провідних ЗМІ.

В його основу закладено співвідношення впливу від діяльності компанії на здоров’я, благополуччя українців і навколишнє середовище – з одного боку, і той соціальний внесок, який компанією вноситься, завдяки участі в реалізації благодійних проектів і соціальних ініціатив – з іншого боку.

І ми зараз не говоримо про надзвичайні суми, які бізнес повинен виділяти на благодійність. Йдеться, в першу чергу, про системний підхід до допомоги, про необхідність постійної участі компаній в благодійних та соціальних програмах.

Адже, покращуючи добробут своїх громадян, їх здоров’я, фінансуючи важливі благодійні проекти і соціальні ініціативи, бізнес не тільки покращує свою репутацію і отримує лояльних клієнтів, але також вносить вагомий внесок у процвітання держави, в якій працює.

Даний матеріал є першим в серії публікацій на тему нового підходу до взаємодопомоги і розвитку соціальної відповідальності бізнесу, ініційованим медіахолдингом Obozrevatel.com. в партнерстві з експертами The Future Fund.

Залишити відповідь

×